برند ها

جدیدترین مطالب سایت
سنگهای ماه تولد اسفند
سنگهای ماه تولد اسفند
اصلی ترین سنگ ماه تولد اسفند آکوامارین است یشم، سنگ خون، آمیتیست، یاقوت سرخ، یشم، یاقوت کبود، بلور کوارتز نیز سنگهای فرعی این ماه می باشند. سمبل ماه تولد اسفند ماهی و سیاره حاکم بر آنها نپتون است. آنها می توانند با استفاده از سنگ ماه تولد خود انرژی کیهانی را از نپتون جذب کنند و طالع خود را با آن هماهنگ سازند. در این مقاله به بررسی سنگهای ماه تولد اسفند و طالع و خصوصیات کلی متولدین اسفند می پردازیم.
سنگهای ماه تولد بهمن
سنگهای ماه تولد بهمن
بهترین سنگ ماه تولد بهمن آمیتیست است. همچنین گارنت، جاسپر زرد، عقیق سبز، فیروزه، سوژیلیت و اوپال نیز سنگهای فرعی ماه تولد بهمن می باشند. اعتقاد بر این است که سنگهای ماه تولد هر فرد بیشترین تطابق و هماهنگی را با ستاره نجومی و بدن خود دارد. استفاده از این سنگ ها باعث کمک به فرد متولد بهمن برای جذب انرژی کائنات و همچنین سیاره خود یعنی اورانوس می شود. در این مقاله ما به بررسی خواص و ویژگی های سنگ متولدین بهمن و طالع بینی و خصوصیات متولدین این ماه می پردازیم.
سنگهای ماه تولد دی
سنگهای ماه تولد دی
اصلی ترین سنگ ماه تولد دی گارنت است. یاقوت سرخ-عقیق-لاجورد- اونیکس نیز سنگهای فرعی متعلق به دی ماه می باشند. متولدین برج بز با استفاده از این سنگها می توانند بیشترین تطابق و هماهنگی را جهت جذب انرژی کائنات و مخصوصا سیاره خود یعنی زحل را داشته باشند. در این مقاله به بررسی خواص و ویژگی سنگهای ماه تولد دی و همچنین خصوصیات متولدین دی ماه می پردازیم.
سنگهای ماه تولد آذر
سنگهای ماه تولد آذر
سنگ ماه تولد آذر فیروزه است همچنین توپاز زرد و آبی، آمیتیست،یاقوت سرخ ،بریل، یاقوت زرد نیز سنگهای فرعی متعلق به ماه تولد آذر می باشند. بسیاری اعتقاد دارند که سنگهای ماه تولد نیروهای سحری و جادویی برایشان دارد. متولدین برج قوس کماندار می توانند با استفاده از سنگهای ماه تولدشان انرژی سیاره مربوط به خود یعنی مشتری را جذب و خوشبختی را نسیب خود کنند. در این مقاله به بررسی خواص و ویژگی های سنگهای ماه تولد آذر و همچنین خصوصیات و طالع بینی متولدین آذر می پردازیم.